Pokiaľ nemáte možnosť si emaily nastaviť v žiadnom poštovom programe, môžete využiť webmail, ktorý je dostupný na adrese http://www.icss.sk/webmail.
Nefunguje mi e-mail, ale internet mi ide?
Ak používate poštového klienta a nepoužívate webmail, môže byť chyba v poštovom klientovi alebo v jeho zlom nastavení.
Ako si skontrolovať funkčnosť e-mailu?
Navštívite stránku webmailu. Do políčka E-mail zadáte celú e-mailovú adresu napr. jan.novak@mail.icss.sk a do políčka Heslo zadáte heslo.
Ak sa dostanete do e-mailu, chyba bude na strane Vášho emailového klienta, ak nie, pravdepodobne ste zadali nesprávne prihlasovacie údaje alebo Váš emailový účet nebol vytvorený.
Na ikone sieťové pripojenie mám krížik?
Môže byť chybná sieťová karta, ovládač sieťovej karty alebo prerušený ethernetový kábel. Najlepšou metódou ako zistiť kde môže byť chyba, je požičať si notebook alebo stolový PC (berieme do úvahy že notebook, alebo PC je hardwarovo a softwarovo v poriadku a vybavený sieťovou kartou), nastaviť na ňom IP adresy, vsunúť ethernetový kábel do sieťovej karty a vyskúšať, či sa dá pripojiť na Internet. Ak áno, chyba je na počítači, ak nie, chyba je v pripojení.
Aké verzie software máte na serveroch?
V súčasnej dobe prevádzkujeme webserver Apache 2.0 s podporou skriptovacieho jazyka PHP 5.x a databázu MySQL 5.x.
Je možné využiť štátnu dotáciu na pripojenie do siete Internet?
Nahlasovanie pre poskytnutie dotácie (vládny projekt "Internet pre vzdelanie") bolo možné využiť iba do konca roka 2006 a to len pre 5000 záujemcov v rámci jedného kraja (40 000 v rámci SR).
Dovoľujeme si Vás informovať o možnosti optického pripojenia aj vo Vašej lokalite. Stačí, ak vyplníte Informačný formulár, prostredníctvom ktorého Vás budeme registrovať ako záujemcu o pripojenie do optickej siete. Viac »